reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tatiana Cocherová

Tatiana Cocherová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dobrodruh i zodpovedná mama... čo s tým? :) Zoznam autorových rubrík:  Z ČínyZe ZáhoráZ BretónskaSúkromnéOstatné

reklama

Súkromné

O princenznách, meditácii a všežravcoch

Tatiana Cocherová

O princenznách, meditácii a všežravcoch

Voľakedy som bola princeznou. Dávno pred tým, než som sa stala mamou. Nikomu som to nepovedala. Aj tak by to nepochopili. Radšej som sa omotala veľkou bielou plachtou, na hlave upravila hodvábnu šatku podobnej farby a už aj sedím na stoličke a vládnem. Pohľadom neprítomná, ďaleko stratená vo svojich snoch. Rodičia boli veľmi benevoletní a tak som pri okne mohla sedieť celé hodiny. V škole boli menej zhovievaví. Dobré známky a výsleky im nestačili. Chceli aj moju dušu, vlastne pozornosť. Ako som povedala, vôbec tomu nerozumeli a ja som nič vysvetľovať nechcela. Nebojovala som o svoje kráľovstvo tu na Zemi. Stačil mi Môj svet. Nebol vždy o princenznách. Niekedy som proste bola inde a myslela na Nič. Časom som prišla k záveru, že som v tom sama a teda som čudná. Oveľa neskôr som sa dozvedela, že niektorí dospelí to trénujú dlhé roky - učia sa nehybne sedieť a myslieť na nič. Vraj sa to volá meditácia.

  • 18. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 117x
  • 11
Čo som sa (nielen dnes) dozvedela

Tatiana Cocherová

Čo som sa (nielen dnes) dozvedela

Dcéra mi sedí na kolenách, zamračí sa, zaostrí zrak, priblíži svoju voňavú tváričku a pýta sa: "... maminka, čo to máš také čierne v uškách?" Myslela som, že hovorí nebodaj o nejakých čiernych uhroch, ale nestrácam nádej: "Zlatíčko, ukáž prštekom maminke, kde presne." Pozrie na prst a skúsi to. "Tu!" pchá mi prst do ucha. Usmejem sa a hovorím: "To je dierka do uška. To máš aj ty. Tam je tma a preto je čierna." Dcéra:"Ahaaaa! A sú tam aj hviezdy?"

  • 9. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu